وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: ما هم گمانه‌زنی در مورد انتخاب کابینه را از جراید می‌بینیم که برخی از آن‌ها قابل تأمل است.

 

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مگر می‌شود نمایندگان مجلس در این مورد پیگیری نکنند، چراکه وظیفه سنگینی از این رهگذر بر عهده آنهاست.

 

خبرگزاری فارس: عقل و انصاف حکم می‌کند اصحاب فتنه در دولت آینده جایی نداشته باشند

 

بزرگواری به برخی از افرادی که در گمانه‌زنی‌ها مطرح می‌شوند اشاره کرد و گفت: زیاد به این گمانه‌زنی‌ها توجه نکنید، چراکه در همین گمانه‌زنی‌ها که اغلب آن‌ها درست نیست کسانی مطرح می‌شوند که پیوند عمیقی با فتنه‌گران دارند.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته نظر نهایی را خود آقای روحانی می‌دهد و با سابقه‌ای که از ایشان داریم فکر نکنم از اصحاب فتنه و دوستداران و عقبه آن‌ها در کابینه خود حتی در سطح معاون هم استفاده کند.

وی، اصلاح‌طلبان را به غیر از فتنه‌گران دانست و اذعان داشت: حرف ما این نیست که از آقایان اصلاح‌طلب استفاده نشود؛ بلکه فتنه‌گران منظور است که آقای روحانی هم بی‌شک از آن‌ها استفاده نمی‌کند.

بزرگواری ابراز کرد: عقل و انصاف هم حکم می‌کند که بر اساس فرمایش رهبری که مسیر را مشخص کرده‌اند حرکت کنیم چرا که در چند روز اخیر معظم‌له بار دیگر در مورد فتنه 88 بیانات صریحی داشتند.

وی خاطرنشان کرد: اگر حماسه سیاسی توسط مقام معظم رهبری هدایت و حمایت شد و توانستیم با هدایت رهبری و حضور مردم در صحنه و لبیک مردم به ایشان این حماسه را رقم زنیم، بنابراین همه موظف به حرکت در مسیر هستیم که رهبری ترسیم کرده‌اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:فتنه گران,منافقین,خیانت,فتنه88, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com